Oppslagstavla

Håper alle har det bra.

Høsten går snart over til vinter og adventstid med julehøytiden.

Vi er så heldige å fått avviklet medlemsmøter i september, oktober og november.

Vi må dessverre avlyse vårt planlagte medlemsmøte som skulle vært 1.desember. N.K.S. sentralt, Gran kommune og sentrale myndigheter fraråder for mye sosial omgang som ikke er nødvendig.

Vi ser fram til at vi kan gjenoppta medlemsmøtene våre utpå nyåret.

Så håper vi alle at vi kan gå julen i møte med mindre smitte i samfunnet.

Håper alle holder seg friske og ta vare på dere selv og de rundt dere!

Med vennlig hilsen Marit i Brandbu Sanitetsforening.

KORONA VIRUS

Hei alle sammen!

-Hold avstand, minimum 1 meter

-Vask hendene ofte, bruk antibac hvis du ikke har tilgang til vann

-Hold deg hjemme hvis du er syk eller har luftveissymtomer

Du kan lese mer på NKS sine nettsider

Med vennlig hilsen Marit i Brandbu Sanitetsforening.

Trekning i Brandbu

Sanitetsforenings basar 6. oktober 2020.

Gevinst                                                                                               Vinner

Dukke m/garderobe og dukkevogn                                              Rigmor Hansen

Motorsykkel m/pedaler                                                                   Solveig og Sten Brenden

Sparkesykkel                                                                                      Tilla B. Bekken

Gavekort på kr 1000,- Brandbu Pølsemakeri                                Geir Bekken

1 stor og 1 liten løper fra Grinakervev                                             Johann Stensrud

Snipp-duk grønn gitt av Grinakervev                                              Marte Egge

Snipp-duk brun fra Grinakervev                                                       Nicoline Bakken

Div produkter fra Hemlaga på Næs                                                 Mads Øyjordsbakken Nymoen

Gavekort på kr 500,- Hemlaga på Næs                                           Berit Moe Treholt

Fruktkurv gitt av Kiwi                                                                          Berit Bergheim

Produkter gitt av Spar                                                                         Anne Marit og Erik Engebakken

Spekepølse gitt av Brandbu Pølsemakeri                                       Bent og John Gudbrand Alm

Gavekort på kr 500,- Brandbu Handelsstand                                 Marit Andreassen

Hadelandsvotter til barn                                                                     Nicolay Stenersen

Hadelandsvotter                                                                                   Astrid og Erik Taaje

Strikke sokker                                                                                        Mari Skarpen

Grå sekk                                                                                                  Ruth Dybvik

Stort skjerf                                                                                              Emrik Lundberg

Middag for 2 gitt av Lygnasæter                                                        Marit Villåsen

Finn Schjøll vase                                                                                   Jane Johnsen

Vulkan honning                                                                                     Wenche Hvalstad-Nilsen

Jubileumsbok fra Brandbu Sanitetsforening                                   Berit Braaum

Feugo Stormlykt                                                                                    Ine Rud Jenserud

Fat                                                                                                             Geir Atle Wien

Quiz bok gitt av Brandbu Bokhandel                                                  Hans Kristian Thaulow Solstad

Gavekort på valgfrie hårprodukter kr 500,- gitt av Torget frisør    Torill Ellefsrud

Lilla vase/stormlykt gitt av Det lille søte                                           Bjørn og Mette Backe

3liter eplejuice gitt av Brandbu Torghall                                            Marie Helen Lundgaard

Blått teppe gitt av Nille                                                                         Solveig og Arvid Bjørgengen

Hårprodukter gitt av Hokus Pokus Frisør                                           Tove Egge

Toalettmappe + sminkepung                                                                Marit Ruste Pedersen

Gavekort gitt av Hellum sko og klær                                                  Jonas Monsen

Gavekort kr 200,- gitt av Brua Garn                                                     Mona Løvbrøtte

Gavekort kr 500,- gitt av Jenserud foto                                              Anne lise Bleie

Hårskum gitt av Hans & Hennes                                                          Gerd Taraldsen

Gavekort på bilvask gitt av Circle K                                                     Anne Lise Berg

Gavekort kr 300,- gitt av Brandbu Hud & Fot                                    Dina Ravlo Bache

Blomst gitt av Aashaug Blomster                                                       Knut Grinaker

Gavekort kr 200,- gitt av Brua klær                                                    Astrid Haugen

Gavepakke gitt av Europris                                                                  Anne Britt Bråten

Førstehjelpmappe gitt av Varig Hadeland Forsikring                     Hans Jordskogen

Lykt gitt av Bohus                                                                                  Åse Lønhaug

Strikket barnegenser                                                                            Torill Ellefsrud

Sopelime                                                                                                 Kari Molden Stensrud

Hadelandsvotter                                                                                    Olav Nordli

Matøsje i sveip                                                                                        Marit Villåsen

Rød traktor                                                                                              Rita Bråttaas

Arbeidslampe gitt av M. Carlsen & Sønn AS                                     Erik Berg

Isbjørn fra Hadeland Glassverk                                                           Kjersti K. Brenden

Strikket brun ørevarmer                                                                       Bjørn Ola Skavern

Strikket vinrød ørevarmer                                                                    Anne Britt Aamodt

Gavekort kr 500,- Brandbu Pølsemakeri                                          Sigrunn Fallingen

Fotball gitt av Intersport Brandbu                                                      Ludvig Westhagen

Produkter gitt av Brandbu Apotek                                                     Eva Ellefsrud

Gavekort på ryggmassasje gitt av Andrines velvære                     Thea Iversen Brenden

Lite Forkle                                                                                              Iver Daniel Bålerud Grimsrud

Liten rød hardangerløper                                                                    Bjørn Skogli

Lilla votter                                                                                              Anne Flaskerud

Votter                                                                                                      Bente L. Hvalstad

Spisebrikker m/ glassbrikker                                                             Kjell Inge Hauge

3 liter eplemost gitt av Hemlaga på Næs                                        Solveig Dynna

Kuleramme m/ puslespill                                                                  Marianne Nyseth

Hjemmebakt flatbrød                                                                          Solveig Sørbråten

Alle vinnerne er kontaktet.

Med forbehold om skrivefeil

Kløvertur

Kløvertur har vi hver torsdag med oppmøte på Trivselshuset i Brua kl 10.45. Derfra går/ kjører vi samlet til ulike mål. De som ønsker det tar med seg niste/drikke

Fredrikkestrikk

Vi fortsetter å strikke babysokker og de som ønsker det treffes på Brandbu Stadion arrengementhuset, Tidspunkt er  5/10- 19/10- 2/11- 16/11- 30/11- 14/12. fra kl12-14 . Vi kjøper inn garn, ta med deg egne  strikkepinner i nr 2,5 eller 3.  Alle som ønsker å bidra kan også  få garn ved å kontakte Eva Bakken telefon 95171106.

ORKLA-samarbeid

Samarbeidet mellom Orkla og N.K.S. skal bidra til å gjøre hverdagen bedre for sårbare grupper under koronapandemien. Brandbu Sanitetsforening sammen med de andre sanitetsforeningene i Gran, er en av 18 kommuner i Norge som er blitt tildelt midler fra Orkla, og har delt ut mat/ hygieneartikler til sårbare familier. Vi har nå avsluttet dette prosjektet og delt ut 115 enheter. Vi vil takke for et godt samarbeid med helsestasjon, NAV, barnevernet, ordfører Randi Eek Thorsen, Kiwi Brandbu og leder på Trivselshuset i Brandbu Øyvind Haslestad. Du han lese mer om her også i avisen Hadeland (abbo)